Jeugdnieuws december 2015

Afgelopen 21 en 22 november vond bij BC Delft de Regio Jeugd Competitie plaats. 185 kinderen waaronder een groot aantal BC Delft-spelers hadden zich hiervoor ingeschreven. Het is een weer een groot succes geweest met zeer veel 3 setters (uitstekend gepland Ineke); er was hierdoor wel een beetje uitloop maar iedereen ging met een tevreden gevoel en sommigen met bekers naar huis. Buiten Ineke die alles weer zeer strak had geregeld bedanken we ook alle ouders die zich op vele manieren nuttig gemaakt hebben, of door weer succesvol te bakken om zo de baromzet op te schroeven of door af en toe een wedstrijd te tellen. Ook de competitiespelers die bardiensten gedraaid hebben, TOP!!! De Toernooicommissie is jullie dankbaar.
Foto´s RJC BC Delft Toernooi 2015

Binnenkort houden we ook weer het Ouder-Kind Toernooi; Marjolein zal iedereen daar weer voor benaderen. Leuk om nu eens met je kind te spelen en door hun gecoacht te worden!

Ook gaan we langzamerhand weer richting de competitie; de teams zullen binnenkort weer bekend gemaakt worden. Zorg er alvast voor dat je kijkt of je clubshirt nog past of dat je er nog een moet aanschaffen. Wil je passen of heb je een nog goed shirt wat je te klein is geworden laat het ons even weten.

Vanuit de Jeugdcommissie allemaal alvast fijne kerstdagen en een gezond en sportief nieuw badmintonjaar.

De Jeugdcommissie