Nieuws uit de Najaarscompetitie

Onze competitieleidsters Agnes & Marieke houden nauwkeurig de standen bij; een verslagje van hen over de huidige stand van zaken:

We zijn nu op de helft van de competitie en ieder team weet nu wie hun tegenstanders zijn en wat de mogelijkheden voor de tweede helft van de competitie zijn.
Op dit moment is de stand van zaken als volgt:

Team 1: Het team wilde graag voor promotie gaan en tot nu toe liggen zij wat dat
betreft aardig op koers. Het team staat bovenaan en heeft geen wedstrijd
verloren. Ze staat 3 punten voor op nr. 2. Als de tweede helft van de
competitie net zo gaat als de eerste helft, gaat zij de doelstelling zeker
halen.
Team 2: Dit team staat op plek 3. Schollevaar 1 maakt hier een redelijke kans om
als eerste te eindigen. Het wordt misschien wat moeilijk, maar onmogelijk
is het niet om als 2de te eindigen.
Team 3: Plek 6 is is tot nu toe het resultaat. Maar in deze poule is nog veel
mogelijk. Ribad 1 op plek 1 heeft een comfortabele voorsprong op de rest
maar voor team 3 is plek 2 echt nog wel binnen handbereik.
Team 4: Op dit moment staat zij 4de, maar met een zelfde aantal punten als nr. 3.
Ook plek 2 en misschien zelfs 1 is nog mogelijk. Dus wie weet waar dit
team over 7 wedstrijden staat.
Team 5: Handhaving in de tweede klasse is het doel van dit team. Ook al staat ze
nu op plaats 7, de kans dat zij stijgen is echt wel aanwezig. Er zijn wat dat
betreft nog genoeg mogelijkheden.
Team 6: Ook dit team staat op plek 7 en ook zij heeft als doel zich te handhaven.
De afstand tot nummer 6 is echter wel wat groter. Maar dit team gaat het de tweede helft van de competitie zeker proberen om wat te stijgen.
Team 7: Plek 5 is wat zij tot nu toe bereikt heeft en de ambitie van het team
kennende wil zij vast en zeker nog stijgen en de mogelijkheden zijn ook
zeker aanwezig.
Team 8: Plek 3 neemt zij op dit moment in. Van Zundert Velo 12 staat op plek 1 en heeft wel afstand genomen, maar plek 2 is zeker nog haalbaar.
Team 9: Dit team speelt dit seizoen voor het eerst mee in de competitie, staat heel netjes eerste en is dus voortvarend van start gegaan.

Wij wensen alle teams veel succes en plezier in de tweede helft van de competitie!