Opzegtermijn lidmaatschap dit seizoen per 15 sept

Je lidmaatschap bij BC Delft loopt parallel aan het badmintonseizoen en wordt jaarlijks in de zomer verlengd, tenzij je vóór de gebruikelijke datum van 15 juni je lidmaatschap opzegt. Voor je lidmaatschap betaal je jaarlijks contributie.
Omdat we het vervelend vinden dat we onze leden nog niet hebben kunnen laten zien hoe de nieuwe situatie in de sporthal van SC Delfland er precies uitziet, heeft het bestuur besloten om de deadline voor uitschrijven dit seizoen te verschuiven naar 15 september. Je kunt dus komend seizoen enkele keren trainen/spelen en kijken hoe de nieuwe situatie je bevalt, alvorens te beslissen over je lidmaatschap. Mocht je hier vragen over hebben, neem dan even contact op met ledenadministratie@badmintonclubdelft.nl.
Uiteraard doen we er alles aan om de overgang en de nieuwe situatie zo goed mogelijk te regelen voor iedereen, dus laat het ons weten als je twijfelt over je lidmaatschap, zodat we kunnen proberen daarop in te spelen. Het doel is dat we gezellig kunnen blijven badmintonnen in de nieuwe hal, en het liefst met z’n allen!