Stadsradio Delft zoekt nieuwe sportverslaggevers

Persbericht via Sportraad Delft:

Aan het eind van dit competitieseizoen stoppen de sportverslaggevers Ton Hunnego en Bram van der Horst met hun werk als sportverslaggever bij Stadsradio Delft. Zij zijn dan beiden ruim 25 jaar als vrijwilliger verbonden aan de lokale omroep. In die tijd hebben zij met veel plezier en enthousiasme op zondagmiddag verslag gedaan van de lokale sportwedstrijden.

Het populaire programma ‘Sport Live’ dat elke zondagmiddag van 13:00 tot 17:00 uur zorgt voor rechtstreekse verslaggeving van de Delftse sportvelden is dan ook op zoek naar nieuwe mensen. Stadsradio Delft zoekt daarvoor sportliefhebbers die zich als vrijwilliger willen inzetten voor de radio. Mensen die interesse hebben kunnen zich aanmelden via secretaris@stadsradiodelft.nl
Meld je gerust aan ook als je geen enkele ervaring hebt als verslaggever langs de lijn. De mensen van de sportredactie zorgen voor een opleiding tot verslaggever. Je hebt slechts een goede kennis van de spelregels nodig van de sport die je wilt verslaan.

Voor nadere informatie: hoofd sportredactie Ruud Bazuin (015-2613546) of bestuurder Frans van Rijnswou (06-57185078).
Stadsradio Delft is te beluisteren via de kabel (92.9) en via 106.3 FM en via internet: www.stadsradiodelft.nl