Update Jeugdcompetitie

De Jeugdcompetitie is nu ongeveer halverwege, dus tijd voor een kleine update van de Jeugdcommissie:

Alle teams strijden met volle inzet om zo hoog mogelijk te eindigen in de competitie, maar het plezier in het samen badmintonnen komt op de eerste plaats. De wedstrijden verlopen allemaal heel soepel en de Jeugdcommissie heeft al veel complimentjes gekregen over hoe wij bij BC Delft onze tegenstanders ontvangen en trakteren op onze eigen baksels na de wedstrijden. Dus allemaal bedankt dat jullie zo´n mooi uithangbord voor onze club zijn!
Team 2 en Team 9 zijn op kampioenskoers… spannend, en houd dat nog even vol! Team 1, Team 4 en Team 5 staan op de tweede plaats dus de koppositie is voor jullie ook nog steeds in zicht. Team 7 staat op de derde plek en team 8 op de vijfde plek. Team 6 staat nu nog op de zesde plek maar jullie hebben nog alle kansen om te stijgen, dus zet hem op!
BC Delft is trots op onze kids en de enthousiaste trainersgroep die het beste in jullie naar boven haalt. We hopen dat jullie het allemaal naar jullie zin hebben tijdens de competitie en maak er wat moois van tijdens de tweede helft van dit seizoen!