Update Voorjaarscompetitie

Competitieleidster Agnes doet verslag van de stand van zaken in de Voorjaarscompetitie:

Even een laatste update van de stand van zaken in de Voorjaarscompetitie. Zoals al eerder vermeld, werkt deze competitie niet met speelweken, waardoor het moeilijk is om een juist overzicht van de standen te krijgen. Maar het speelplezier is er niet minder om.

Team 1 (dubbelcompetitie) – Dit team heeft het moeilijk. Ze hebben nog geen punten behaald (in deze competitie zijn maximaal 3 punten per wedstrijd te behalen) en staan op de één na laatste plaats. Toch blijven zij het elke keer enthousiast weer opnieuw proberen. Wij gaan hard voor hen duimen dat de volgende wedstrijden overwinningen op gaat leveren. Degenen die boven hen staan hebben meer wedstrijden gespeeld. Dus alles is nog mogelijk.

Team 2 – heeft tot nu toe alle wedstrijden gewonnen en staan op de derde plek. Zij hebben echter minder wedstrijden gespeeld dan nummer 1 en 2, dus die kunnen hun borst nat maken als dit team straks aan de eindsprint begint. Door een blessure kan Parisa helaas deze competitie niet afmaken en moet het team het zonder haar stellen, maar het gaat hun met de mentale steun van Parisa vast en zeker lukken.