Bamito Badmiton

bamito

Nieuw! Badminton vanaf 4 jaar bij Badminton Club Delft !
Badminton is super leuk en vanaf zondag 19 sep ook mogelijk voor kinderen vanaf 4 jaar bij Badminton Club Delft ! Tijd op zondag van 930 tot 1030 uur.

Tijdens de trainingen maken wij gebruik van Bamito’s Jeugdprogramma. Dit is een door Badminton Nederland ontwikkeld trainingsprogramma voor kinderen van 4 tot en met 12 jaar! FUN staat centraal terwijl kinderen zich ontwikkelen, samen plezier maken en tegelijkertijd op een natuurlijke manier leren.

Wat maakt de lessen zo bijzonder?

• Je kunt al starten vanaf 4 jaar!
  • Trainers zijn speciaal opgeleid voor deze leeftijdsgroep door Badminton Nederland.
  • Er is veel aandacht voor breed motorische vaardigheden.
  • Materialen en veldafmetingen worden afgestemd op het kind .
  • Kinderen werken toe naar diploma’s.

Natuurlijk zijn de lessen ook gewoon hartstikke leuk!

Om vrijblijvend kennis te maken met badminton en onze vereniging kunnen kinderen 3 keer bij ons meetrainen en daarna moeten ze besluiten of ze lid willen worden.

Aanmelden

Deelname is heel eenvoudig, stuur een e-mail naar  jeugd@badmintonclubdelft.nl  met hierin de naam en de leeftijd van je zoon/dochter. Het enige wat hij/zij nodig heeft is sportieve kleding en binnen schoenen (geen zwarte zolen). Een racket is bij ons te leen.

Tot snel bij ons in de zaal !

Sporthal Scholengemeenschap Delfland

Van Bleyswijckstraat 72, 2613 RT  Delft.