RJC BC Delft Toernooi

rjclogo_1Ieder jaar organiseert BC Delft het RJC Toernooi voor jeugdspelers. Dit is een van de grootste jeugdtoernooien van de regio en BC Delft is trots dat het elk jaar weer een gezellig, sportief en druk toernooi kan organiseren.

Ons RJC toernooi is onderdeel van het Regio Jeugd Circuit, waarin 6 clubs uit de regio ieder een toernooi organiseren. Tijdens de toernooien wordt er gespeeld op sterkte van de competitie en er wordt ook naar je leeftijd gekeken. Hierdoor spelen de kinderen altijd wedstrijden tegen tegenstanders van gelijke sterkte. De onderdelen zijn zoveel mogelijk in poules ingedeeld, dus iedereen speelt meerdere wedstrijden per onderdeel. Kijk op de website regiojeugdcircuit.nl voor alle info en de regels voor inschrijving.

Opgeven voor RJC-toernooien kan via de website www.badmintonnederland.toernooi.nl. Geef het daarnaast ook door aan Ineke of William, want zij houden bij wie er van BC Delft meedoen aan de toernooien. Bij hen kun je meteen ook navragen in welke klasse je moet spelen.

Op de Facebookpagina van het RJC vind je ook info en foto’s van de toernooien.
Meer informatie over het toernooi in het algemeen en over mogelijkheden voor sponsoring kun je verkrijgen via toernooileidster Ineke Lotgering via jeugd@badmintonclubdelft.nl.