Over BC Delft

Op deze website hebben wij een zo goed mogelijk beeld proberen te geven van de speelmogelijkheden en sfeer bij BC Delft.

Qua organisatie wordt de club gedragen door een grote groep vrijwilligers. Aan het roer staat het bestuur dat zorgt voor de continuïteit van de vereniging, door het opstellen en uitvoeren van het beleid en het initiëren en aansturen van activiteiten. De activiteiten worden georganiseerd door de diverse commissies die de club rijk is. We zijn altijd nog op zoek naar meer enthousiastelingen die iets voor de club willen doen, dus schroom niet om bij de vacatures te kijken!

Voor algemene vragen over de club of specifieke vragen of opmerkingen over een onderwerp kan altijd contact met het bestuur of de desbetreffende commissie worden opgenomen.

Je kunt BC Delft volgen via social media, waar we regelmatig updates posten over uitslagen, activiteiten en andere dingen die binnen de club gebeuren.