Bestuur

Het bestuur van BC Delft bestaat uit mensen van verschillende speelgroepen die samen zorgdragen voor de continuïteit van de vereniging. In hun verschillende functies verzorgen zij de algemene planning, administratie en communicatie van de vereniging, zodat deze blijft draaien en de leden de sport optimaal kunnen beoefenen.
Verder stelt het bestuur ook een beleid op met specifieke aandachtspunten en verbeteringen voor de organisatie van de club en de activiteiten, en zorgt het ook dat er commissies worden gevormd die deze activiteiten kunnen uitvoeren.

Het bestuur bestaat uit:

• Paul van der Knaap
  • Tijn van Omme
  • Hedser Bleeker
  • Yann Rosema
  • Voorzitter
  • Secretaris
  • Penningmeester
  • Algemeen bestuurslid

Het bestuur staat altijd open voor nieuwe ideeën en natuurlijk ook voor vragen en opmerkingen. Neem gerust contact met hen op via voorzitter@badmintonclubdelft.nl.
Lijkt het je leuk om ook een organiserende rol binnen de club te spelen? Kijk bij de vacatures!