Locatie sporthal

BC Delft speelt in de sporthal van SC Delfland in Delft, net buiten het centrum en vlakbij Delft CS.

Adres:
Sporthal SC Delfland
Van Bleyswijckstraat 72
2613RT Delft
Vind SC Delftland op Google Maps

Huisregels
Omdat we in de sporthal bij SC Delfland te gast zijn, zijn er een aantal huisregels van kracht, die ervoor zorgen dat we samen met de school en mede-huurder DAS alles netjes houden en optimaal van de hal kunnen genieten:

• Ieder lid heeft een tag waarmee in afgesproken tijdsloten de deur geopend kan worden. Kom op tijd voor je training en neem je tag mee.
  • Indien je voor een training of wedstrijd vroeg bent, ga dan niet naar binnen als het binnen in de hal nog donker is, het alarm kan dan ingeschakeld zijn.
  • Gebruik alleen de gangen naar de kleedkamers, toiletten, kantine en sporthal en ga niet via de klapdeuren de school in, zodat het alarm niet onnodig af gaat. Gebruik zoveel mogelijk de toiletten tegenover de ingang van de kantine, achter de trap.
  • Het is erg belangrijk dat we de zaal en het gebouw netjes achterlaten, om extra schoonmaakkosten te voorkomen. Als je klaar bent met spelen, neem dan je afval mee en help even met het opruimen van de netten en de rest van de zaal.
  • Ga niet met buitenschoenen de hal in. Dat geldt ook voor ouders en toeschouwers; er kan op de tribune of via het raam in de kantine naar de zaal gekeken worden.
  • Zet samen de netten op en ruim ze weer op. Alle spullen die we gebruiken staan in het rechter-materiaalhok en moeten daar ook weer terug worden gezet na de trainingen en wedstrijden.
  • Roken is ook op het schoolplein verboden!

Bereikbaarheid en parkeren:
De school heeft uiteraard een heel aantal fietsenrekken.

Op het terrein van SC Delfland zelf zijn geen parkeerplaatsen.
Rondom de SC Delfland geldt parkeerzone C. Het betaald parkeergebied is sinds 1 februari 2021 uitgebreid. Parkeren op de parallelweg (voor de fietsenmaker Wijtman) is doordeweeks tussen 12.00 uur en 24.00 uur ook betaald parkeren geworden.
Op zondag is het parkeren in de buurt (parkeerzone C) gratis.
De plekken verder weg (voorbij de Prinses Beatrixlaan) en parkeergarage De Hoven (eerste 3 uur gratis) zijn doordeweeks de veilige alternatieven. Helaas verder weg, maar wel gratis. Voor meer info zie: prettigparkeren.nl

De sporthal is ook goed met het OV te bereiken: vanaf Delft CS is het 5 minuutjes lopen, en Tram 1 stopt voor de deur, net als een heel aantal bussen.