Senioren: inschrijven seizoen 2017-2018

Alle seniorleden (en jeugdleden die bij de senioren meespelen) van BC Delft dienen zich elk jaar in te schrijven voor de trainingen en competities waaraan ze het nieuwe seizoen willen deelnemen, zodat we de teams en groepsindelingen naar ieders wensen kunnen indelen.

Het huidige seizoen is nog niet afgelopen, maar de voorbereidingen voor het nieuwe seizoen gaan over een paar weken alweer beginnen. Onderstaand vinden jullie de link naar het inschrijfformulier voor het nieuwe seizoen. Willen jullie deze vóór 26 januari invullen, ook als je geen competitie wilt spelen of niet meer wilt spelen? Ook als je het nog niet zeker weet is het fijn dat we daarvan op de hoogte zijn, met name voor het samenstellen van de teams.

Je kunt het formulier naar competitieleidsters Agnes en Marieke mailen, aan hen geven of in het bakje van de competitieleidsters achter de bar leggen. Namens hen alvast hartelijk dank!

[download id=”1449″]