BC Delft Toernooi

Ieder jaar organiseert BC Delft haar eigen toernooi. Sinds enige jaren bestaat het toernooi uit twee eendagstoernooien: op zaterdag een toernooi voor competitiespelers en op zondag een recreantentoernooi.
Het toernooi wordt bezocht door meer dan 200 spelers en door de datum is het de ideale gelegenheid om een paar weken na de competitie weer eens serieuze wedstrijden te spelen.
Niet alleen leuk om mee te doen, maar dus ook reden genoeg om te komen kijken!
Bekijk foto’s van eerdere edities op onze Facebookpagina.

De toernooicommissie is op zoek naar mensen of bedrijven die het toernooi willen sponsoren. Dat kan zowel met een geldelijke bijdrage als ook in natura, bijvoorbeeld in de vorm van prijzen voor het recreantentoernooi of etenswaar tijdens de toernooien. Sponsors kunnen een baan sponsoren tijdens de toernooien en worden ook genoemd op de toernooiwebsite, de Facebook-pagina, en e-mails naar deelnemers. Heeft u interesse, neem dan gerust contact op met de Toernooicommissie op toernooi@badmintonclubdelft.nl.

• BC Delft toernooi 2024

In februari is het weer zover! Hét BC Delft toernooi staat dan weer op de agenda. Als lid kan jij natuurlijk niet ontbreken! Doe zaterdag 24 februari mee aan het 3-5-7 toernooi of zondag 25 februari aan het recreantentoernooi. Het toernooi staat online, dus schrijf je snel in!

Inschrijven voor het 3-5-7 toernooi kan middels deze link.

Inschrijven voor het recreantentoernooi kan middels deze link.

Dit toernooi wordt mede mogelijk gemaakt door: