Contributies

Voor leden van BC Delft is de contributie opgebouwd uit een basiscontributie waarvan het tarief is gebaseerd op het lidmaatschap. Het andere gedeelte is gebaseerd op eventueel deelgenomen trainingen en competities. Als vereniging maken we onderscheid in tarieven tussen jeugd en senioren en het spelen met veer of plastic. Het basistarief wordt vooraf aan elk seizoen in mei/juni vastgesteld tijdens de ALV.

De vastgestelde tarieven gelden voor een heel seizoen en de laatste tariefwijziging dateert van vóór 2012.

De contributie wordt in september/oktober per e-mail digitaal gefactureerd. Gaat je lidmaatschap anders dan aan het begin van het jaar in dan ontvang je een factuur naar rato.

Geen factuur ontvangen? Controleer dan je gegevens bij de ledenadministratie.
Wel een factuur ontvangen maar in de verkeerde groep, dag of team ingedeeld, neem dan contact op met de recreanten commissiejeugd commissie of senioren commissie naar gelang je indeling.

Tarieven

Nieuwe leden:

Inschrijfgeld€15

Jeugd:

Basiscontributie€135
Shuttleplasticveer
Training zondag€40€55
Training woensdag€60€80
Jeugdcompetitie€46,50€60

Senioren (vanaf 18 jaar):

Basiscontributie (18 – 24 jaar)€150
Basiscontributie (25+ jaar)€180
Shuttleplasticveer
Training maandag€95
Training woensdag€65€105
Training parabadminton maandag€95€95
Training parabadminton vrijdag€65€65
Najaarscompetitie€70€100

Speciale regelingen:

Clubshirtelk nieuw lid ontvangt een tegoed voor een clubshirt

Badminton voor iedereen

jeugdfonds-logo

Het Jeugdfonds Sport & Cultuur kan de contributie betalen voor kinderen en jongeren uit gezinnen waar weinig geld is. Op jeugdfondssportencultuur.nl kan je zien hoe het werkt.

Heb je vragen over de contributie, lukt het bijvoorbeeld niet in één keer te betalen en wil je dat in termijnen doen of ben je geblesseerd? Neem dan contact op met onze penningmeester.