Wijzigen of uitschrijven

Wijzigen

Wil je bijvoorbeeld in een andere speelgroep gaan spelen, of is je adres of telefoonnummer veranderd? Het is belangrijk dat BC Delft daarvan op de hoogte is, dus geef een wijziging altijd door. Zo kunnen wij er zeker van zijn dat we je op de juiste manier kunnen informeren, en ook garanderen dat er voor iedereen een plekje is op de dag dat je graag wilt spelen.

De meeste gegevens kan je zelf wijzigen via de Badminton Nederland app of via de website. Neem voor overige zaken contact op met de Ledenadministratie via ledenadministratie@badmintonclubdelft.nl.

Uitschrijven

Wat jammer om te horen dat je je lidmaatschap op wilt zeggen! We zouden graag weten wat de reden is dat je je lidmaatschap opzegt, zodat we kunnen kijken of er mogelijkheden zijn voor verbetering van het aanbod en/of de organisatie van de club en haar activiteiten. Je kunt de reden van opzegging aangeven bij je uitschrijving.

Om je lidmaatschap van BC Delft op te zeggen kun je contact opnemen met de Ledenadministratie via ledenadministratie@badmintonclubdelft.nl. Nadat je de bevestiging hebt ontvangen zal je uitschrijving in werking treden en zal je lidmaatschap worden beƫindigd.
Je kunt de voorwaarden voor het lidmaatschap van BC Delft altijd hier teruglezen.