Spelen bij BC Delft

BC Delft biedt haar leden een sportieve uitdaging in een gezellige, open sfeer, waarbij het draait om plezier in het spelen.

Al ruim vijftig jaar lang wordt er bij BC Delft gebadmintond en met 140 leden is BC Delft de grootste badmintonvereniging van Delft. In sporthal SC Delfland wordt op maandag, woensdag en zondag getraind, vrijgespeeld en competitie gespeeld door jong en oud, door recreanten en fanatieke competitiespelers, zowel op regionaal als op landelijk niveau. Daarnaast organiseert BC Delft jaarlijks drie open toernooien, voor jeugd, senioren en recreanten.

Doordat er verschillende trainings- en speelgroepen zijn kan er door iedereen die graag een shuttle slaat op zijn of haar eigen niveau en naar de gewenste intensiteit worden gespeeld. Voor spelers die graag willen trainen beschikt BC Delft over professionele trainers die de juiste technieken en tactieken aan kunnen leren.

Na de sportiviteit kan tijdens al dan niet na de trainingen,  gebruik gemaakt worden van de kantine van de Scholencombinatie.

Naast het badmintonnen worden er ook andere gezellige activiteiten georganiseerd, voor jeugdleden of senioren, of voor alle leden bij elkaar. Een flink aantal leden speelt daarnaast als vrijwilliger een rol binnen de club en draagt via de verschillende commissies zorg voor het reilen en zeilen van de club en het organiseren van de activiteiten.

Meer informatie over lidmaatschap, de speelgroepen en -tijden en overige activiteiten vind op de kalender.
Info over de organisatie van BC Delft vind je onder het kopje Over BC Delft.

If you think about joining our club, you can also take a look at our FAQ