Verdere versoepeling: trainen van 1 t/m 15 juli!

Afgelopen woensdag zijn versoepelingen t.a.v. Corona aangekondigd door de regering. Deze komen erop neer dat de badmintontrainingen kunnen worden hervat, zonder dat tijdens het sporten de 1,5 meter afstand hoeft te worden gehanteerd. Dat betekent dat per 1 juli naast de jeugd ook senioren weer kunnen trainen, vrij spelen en wedstrijden mogen spelen. Zij het met 1,5 meter afstand voor/ en na het sporten. Aangezien het seizoen afgelopen is maar de vakantie nog niet begonnen willen we graag trainingen aanbieden tot en met 15 juli.

De inventarisatie en aanmelding heeft al plaatsgevonden. Mocht je dit hebben gemist: er zijn nog enkele plekken vrij. Mocht je mee willen doen, mail dan naar tc@badmintonclubdelft.nl, Dan kan je indien er voldoende ruimte is, en dit door de TC bevestigd is, alsnog meedoen.
Let op: Deelname kan alleen na bevestiging door de TC.